Saturday, August 25, 2007

Gratulerer alle sammen!


Denne sommeren har vært en "oppkjøringssommer" for mange av mine kjære venner, og det er nå mange av dem som har fått den noe etterlengtede lappen. Disse er:
Maja!
Rachel!
Lene!
Håkon!
Maria! (en stund siden, men hører med i gratulasjonsrekken:p)
Karen!
Helene G!
Gratulerer så masse alle samma! Er godt vi nå er en god gjeng til å bytte på å kjøre!

Ps. legg merke til den utrolig kule eksempelbilen på bildet! å jada, får alltid plass til et bilde av en sabla kul volvo på siden! (for de som måtte lure, så er det en volvo xc90:p)

7 comments:

Rachel said...

Takk for gratulasjoner kaja. og gratulere til deg også. Nå kan vi ta hver vår bil å kjøre i tog!! :P

kaja=) said...

hehe ja d kan vi! gleder meg allerede:p

Anonymous said...

hihi=) takk-takk! praktisk med lappen asså, nå kan vi reise på enda flere turer!! hehe;)
Og jeg blir ikke med å kjører i tog, da sitter jeg heller på! det er ikke SÅ stas..:P hehe..
Og tror du glemte deg selv på gratulasjonslista? Ser deg i morra! Klem

Anonymous said...

ehm volvo? tar jeg ikke feil har du plassert en lada på sida di.. aiaiiaiii!! for en humor..!:)skapskratter:P

Anonymous said...

haha ja stemmer d! ladaen kommer i neste post! jada!! skapskratter:p

Anonymous said...

snaaaaaaaaart på tide å oppdatere eller??

virker jo som om bloggen din er død, jo! jeg har faktisk oppdatert min, men det er jo ingen som kommenterer på den!

Rachel said...

hei er det noen aktivitet på bloggene i det hele tatt fortiden?