Monday, October 29, 2007

Oppdatering!

Hmmm noe sa meg at d kanskje var på tide å oppdatere?! hehe men siden jeg ikke har peil på hva jeg skal skrive om, så får jeg vel skrive litt om hvordan tiden har vært siden sist oppdatering... lenge sia, så får nok ikke med meg alt.. hmm først kan jeg begynne med å gratulere Kristine med lappen!:p hehe og Maria og Andreas + Inger Marie og Øystein + Sigmund og Åshild med forlovelse! veldig, veldig koselig=) tror ikke jeg har flere gratulasjoner, hvis jeg mot all formodning skulle ha glemt noen, så si ifra! hehe ellers går jeg nå i 3cd på tvedestrand vgs, d vil si ikke flere rettslæretimer, noe som fører til mindre bloggskriving:p hehe nei nå kommer jeg ikke på mer, han en fin uke alle sammen! =)

9 comments:

Anonymous said...

tusen takk for gratulasjonen:) Hørt forresten rykta om at du har vendt tilbake til din gode, gamle arbeidsplass... Ser du, ikkje så lett å slutt heilt på Tvedestrand Bokhandel...;)

Anonymous said...

Takk, takk!!

Morsomt å se at bloggere ikke helt klarer å slutte med oppdateringer heller ;)

Anonymous said...

D e bilde fra krympefesten du har der, ikke sant!? Morsomt at rett under står dagens påfyll: hver edrue, våk...!!

Anonymous said...

oiiioi. oppdatering!! stas. trokke du har glømt noen..ikke meg ihvertfall..ikke noe å gratulere meg me. neida.. hehe! klagedag? tja tja tja. har det fint jeg:)hmhm!gla i DEG!

kaja=) said...

hehe nei d er sant åshild! bokhandelen er et koselig sted asså=) særlig rundt juletider! ååå minner=) hehe hehe gjorde d kristine? haha! så vittig:p joda er fra krympefesten vettu.. hehe halleluja maja! glad i du au=) alle sammma faktisk! hehe

Anonymous said...

jepp d gjorde d :P ble litt ironisk..

Anonymous said...

jess, en oppdatering, d va'kke verst altså, (respekt fra meg!) d e nå enda godt å se at ikkje bloggene har dødd helt ut, heller ;)og sånn helt til slutt, e d noen som blir med meg på adecco-ligakamp te neste år eller??, bah, e har enda ikkje kommet over at det blei nedrykk på start, altså, skuff, skuff, men, da får vi ihvertfall bedre plasser på stadion, he..he.. noe positivt må man vel nesten bare prøve å se i det og, jepp, jepp, mi snakkes vettu, klem ellinor <3<3

Elin said...

*sjokk*
Oppdatering?!?!?!? :O
Hahahahaha.... x)
Hvem er et som er "linselusa" på bildet ditt da?? ;)

Anonymous said...

Men du... Nå oppdaga e nettopp noe på sida di. Typisk når e egentlig skal lese på engelsk-prøve! Men du går vel ikke i 2. klasse lenger vel?