Tuesday, March 27, 2007

hehe vittige historier!


Fant detta på nettet... de va igrunn ganske teite når e tenker mæ om, men pytt!


Jeg skjøt en elg igår med gevær på tre hundre meter", sa den første jegeren.
"Det er vel ingen kunst å skyte en elg med et så langt gevær", sa den andre jegeren.
"Nei, nei!", sa den første jegeren. "Det er ikke det jeg mener. Jeg mener at igår skjøt jeg en elg på trehundre meter med gevær!"
"Ho, ho, ho!", sa den andre jegeren. "En elg på trehundre meter kan ikke være så vanskelig å treffe!"
"Nå tror jeg jammen jeg blir sint", sa den første jegeren. "Det er jo ikke det jeg mener!"
"Hva mener du da?", sa den andre jegeren.
"Jeg mener at jeg igår, på trehundre meters avstand, skjøt en elg med gevær!
"En elg med gevær?", sa den andre jegeren. "Da var det vel flaks at ikke elgen skjøt først!"


En Lada møtte en dag et esel.
God dag, bil sa eselet.
God dag, esel sa ladaen.
Da begynte eselet å grine,
hva er det nå, sa ladaen.
Når jeg kaller deg bil, kan du godt kalle meg hest....


På skolen....

Læreren: Ole hva er 1+1?
Ole: Vet ikke
Læreren: Da får du det i hjemme lekse!
Ole kom hjem å spuret faren sin:
Ole: Pappa, hva er 1+1?
Faren reparerte bilen og sa: HOLD KJEFT!
Ole gikk til moren sin å spurte:
Ole: Mamma, hva er 1+1?
moren satt og så fotballkamp og laget hun heide på scoret så hun svarte:
Moren: Jippi aia , jippi aia.....!
Etterpå gikk ole til lillebroren og spurte:
Ole: lillebror, hva er 1+1?
Lillebroren hadde lært seg en ny sang og sa:
Lillebror: Det står en grønn mann i døra og piller seg i øra...
Ole gikk også til storebror og spurte:
Ole: Storebror, hva er 1+1?
storebroren var opptatt med å leke med superman og sa:
Storebror: Superman, superman...!
Neste morgen spurte læreren Ole:
Læreren: ja Ole, hva er 1+1?
Ole: HOLD KJEFT!
Læreren: skal jeg hente rektor?
Ole: jippi aia, jippi aia...
Når rektoren kom sang Ole:
Ole: Det står en grønn mann i døra og piller seg i øra...
Rektoren: Hvem tror du at du er??
Ole: Superman, Superman...

5 comments:

Anonymous said...

haha! synes de var ganske så artige jeg..! skakke så mye til men. nå gleder jeg mæ te lørdag. tror jeg. åh! forkjøla i nesa. og hva skjedde me kragerø? skulle vi ikke "snuse" litt rundt der?! hm..haha! men nå ska vi jo snart te Tsjekkia!!neida. mm. spiser druer! NAM:)

Eigil said...

haha, ja d e mye morsomt man kan finne på internett;P

Anonymous said...

Hehe, så vittig...! hehe
(skrives ikke hjemme lekse i ett ord? --->hjemmelekse). hehe...skal du til tjekkia i påskeferien? du kan jokke det!e ekkje heime før til søndag kveldinga! åå...kjipt...
men men..glad i deg!
klem i fleng!!

kaja=) said...

hehe neida ingvild=) ska te tsjekkia etter ferien! hehe me ska jo finne på noe i ferien vettu:P hihi glad i dæ! klem i fleng!

Håvard said...

ganske bra de ja:Phehe