Thursday, June 21, 2007

Oppdatering!

Hørte noen ubekreftede rykter om at en oppdatering var etterlengtet, så her kommer den. E vet ikke helt hva e ska skrive om, for d har igrunn ikke skjedd så mye nytt siden sist.. Har fått ferie da, og d e jo ganske digg! (mildt sagt!) Ellers så kjører e mye då, men d vet dere jo allerede fra før av. Big news, i dag er d kun 3 dager til min bursdag! eller strengt talt snart 2 dager, i og med at kl er halv 12 i skrivende stund. Joda..!(minner fra Tsjekkia!) Ellers så kan e love en mer fyldig oppdatering neste uke... så inntil d: adios amigos!

11 comments:

Anonymous said...

Jeg lærte av anne at det skulle være adjos amigo...aner ikke hvordan det skrives. kanskje d skriver med s....men...utalesen sa anne:) kjempe glad i deg! ønsker deg alt godt!!...ferie for meg og i dag!!:) koselig..... :)
gleder meg til 28! skal blir driit gøy! med eller uten bil...kanskje ekstra stas med bil. men men. e e så spent! vet ikke når jeg vil vite om du sto eller ikke da. hehe..
kjempe ubeskrivelig glad i deg!! :) men men. god natt;) klem!
hjærtlig hilsen Ingvild S.

Anonymous said...

mellom glad i deg og men men skal det være litt mere melomrom...hehe...virker som om jeg egentlig ikke bryr meg...men det gjør jeg altså! HEHE

EN GOD LATTER FORLENGER LIVET!

ingvild

kaja=) said...

hihi så bra du e glad i mæ då ingvild! ja gleder mæ masse te 28! blir stas:P ska se du får høre hvordan d gikk med en gang, klarer sikkert ikke å tie still uansett åssen d går! hihi

Anonymous said...

gratulerer me dagen Kaja ;) (må få en gratulasjon på bloggen å!)

kaja=) said...

tusen takk kristine! godt å se at noen fremdeles bruker bloggen!;P

Anonymous said...

Gratulerer med lappen kaja!!!
Det var det jeg viste at du ville klare den!! =)
Du er god!!!

Anonymous said...

HURRA for Kaja nok en gang!! Var ganske så sikker på at du ville klare den! Bra jobba! Håper på en prøvetur!? Du e go fra nr to... (følte for et lite rim der)

kaja=) said...

hiih takk både kristine og 2.gangs stryker.. klart d blir kjøretur!;P

Anonymous said...

Hmm..Syns e hørte noen rykter om at du og helene skulle komme opp te me hvis du klarte oppkjøringa, e.. Så ikkje mye te dere, nei.. :P


Jeg har SYKLA til Klokkargården i Øvrebygda og tilbake! :D:D
STOLT!! :D:D

Anonymous said...

neimen så sporty du er da!!!

Anonymous said...

vi hadde ikke tid til å komme opp til deg..kaja skulle på jobb kl 2 så var ikke så mye vi kjørte..